keskiviikko 28. tammikuuta 2015

Long weekend

Heippa taas! Mulla oli tosiaan pitkä viikonloppu, kun maanantaina oli Australia day eli public holiday. 

Lauantai: Suunnattiin päivällä Bondi Beachille! Hostelliin oli saapunut jätkäporukka jotka lähti meidän mukana mut ei kuitenkaan hengailtu niitten kaa vaan oltiin omalla porukalla melkein koko aika :) Bondilla oli kuulemma hai just sillon kun oltiin siellä hyi.. Pelkään haita ihan kuollakseni

brittibestis Marcus <3
Illalla mentiin syömään Haymarketille illallista ja kateltiin hostellilla Big Hero 6 (kävin kattoon tän leffassa ja katoin uudestaan - vaan niin hyvä leffa :D)
pus <3

Sunday: Menin keskustaan 12 jälkeen ja tehtiin ruokaa hostellilla ennen kun lähdettiin Sydney festareille! Ei kyllä ihan ollut sellanen kul oletettiin :D Tosi vähän porukkaa ja suunnattu enemmänkin perheille, eipä siellä oikein ollut mitään.. 

Menin hengaileen Darling Harbouriin Shelbyn ja sen kavereitten kaa! Ella, Emma ja Mira lähti takashostellille.. 
 Illemmalla laittauduttiin ja lähettiin ulos! 
Mun hiukset on mennyt niin huonoon kuntoon ja kakshaaraset muuttu tuhathaarasiks (hostlapsikin huomautti "you should seriously cut thpse split ends" xD joten pistettiin kampaamo pystyyn hostellihuoneen lattialla :D Tanja toimi parturina.. 

Monday: Maanantaina oli tosiaan Aussipäivä eikä kyllä ollut kovin onnistunut :D Sää oli niin huono ja sato joten kateltiin vaan leffoja hostelilla lol.. Piti mennä rannalle ja kaikkee mut pyh. Illalla lähdin babysittaan. 


Sellanen viikonloppu! En voi mitenkään uskoo, että tasan viikon päästä on mun vika ilta täällä ja pakkaan kamoja :O Mihin tää aika on kadonnut! Tulee niin ikävä mun ihanaa hostperhettä <3 En kestä kun kuulemma 13v-hostpoika oli sanonut näin "Pilvi is the best, I don't think we will ever find anyone as good as her so why are we even trying" :'( 

: Pilvi

2 kommenttia:

  1. Miks te ootte niin usein hostellissa yötä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osa mun kavereista asu niin kaukana keskustasta että oli helpompi olla hostellissa yötä viikonloput :) mä oon hengaillut siellä kavereitten kaa mutta yleensä tullut kotiin yöllä! Ja tossa hostellissa on tosi kivoja tyyppejä!

      Poista