torstai 12. helmikuuta 2015

21st bday

Heippa! Tuun nopeesti laittaan kuvia mun 21v-synttäreistä, jotka oli 2.2! On ollut tosi paljon kaikkee niin en oo ehtinyt kirjottaan! En voi vieläkään uskoo, että oon näin vanha :D Tuntuu että just täytin 18 ja siitä on jo 3 vuotta!! 

Sunnuntai-iltana (ilta ennen mun synttäripäivää) mun hostit vei mut synttäri-illalliselle Harbour Bridgen alla olevaan ravintolaan :) Käytiin samassa ravintolassa jouludinnerillä Ellan ja hostperheen kaa! Uus aupairi tuli kans mukaan ja oli tosi ihana ilta, haikeet fiilikset et pian pitää hyvästellä niin ihanat ihmiset. 

Sain mun hosteilta synttärilahjaks Billabongin shortsit ja Havainas-sandaalit, voi että kun oon kiitollinen! 

Ite synttäripäivä ei ollut sen ihmeellisempi: olin töissä ja näytin uudelle aupairille kaikkee, kun oli sen eka päivä! Illalla mentiin kavereitten kaa illalliselle keskustaan ja sain ruoan lahjaks :) 


: Pilvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti