maanantai 12. tammikuuta 2015

Taronga zoo

Moikka taas! Oon jo pitkään (siitä saakka kun tänne tulin) halunnut päästä Taronga Zoohon mikä on upee eläintarha Sydneyssä! Mietin jo pääsenkö ollenkaan kun pitäis säästää rahaa mut mun hostisä ehdotti et menisin tytön kaa sinne ja olin niiin ilonen! Ei tarvinnut maksaa ite sisäänpääsyä ja sain viettää huipun "työpäivän"! 


Päivä oli mitä kaunein ja aurinko porotti kuumalta taivaalta! Lähdettiin tytön kaa matkaan aamulla ja mentiin eka junalla Circular Quaylle ja siellä piti ostaa laivalippu eläintarhaan. Missattiin just edellinen lautta (olis pitänyt kattoo aikataulut etukäteen :D) ja seuraava lähti vasta melkein 2h tunnin päästä.. Ostettiin kuitenkin onneks sellanen lippu millä päästiin eka risteilylle Harbourin ympäri ja aika kulu nopeesti! 


Oli kyllä niin upee päivä ja oli ihanaa päästä venereissulle! Oopperatalo on vaan aina niin kaunis näky vaikka siihen on jo tottunut :P 

Kun päästiin saarelle siirryttiin gondoli-hissillä (kiitos ihana Ilona kun sivistit mua mikä sen nimi olikaan :D) yläilmoissa kohti eläintarhaa! 
Täydellinen päivä mennä tonne! Antaa kuvien puhua puolestaan :) 
Paikka oli täynnä tollasia feikkejä dinosauruksia jotka liikku ja piti ääniä D Hetken murto-osan luulin tota aidoks kun lähestyttiin sitä ahahaha.
 Just chilling 8) Kengujaa! 

Oli kyllä ihan huippu päivä ja ehdittiin parissa tunnissa hyvin kiertään eläintarha läpi! :)

: Pilvi

2 kommenttia:

  1. Oon niin iloinen että pääsit tonne :)! Ihanan näköstä 😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiiitos rakas <33 Siellä oli kyllä niin kaunista oi että :)

      Poista