tiistai 13. tammikuuta 2015

Palm Beach

Heissan! Launtaina suunnattiin Niinan, Lisan ja Emman kaa Palm Beachille :) Niina pyysi mua mukaan kun kyselin sen suunnitelmista ja Emma tuli meille yöks niin Niina kysy haluuko sekin messiin. Niinan kaveri Lisa (saksalainen aupairi) ajo meidät sinne! Päivä ei ollut mikään kaunein, mut oon tosi kiitollinen ettei satanut kun niin luvattiin! Oon jo pitkään halunnut käydä Palm Beachillä ja nyt vihdoinkin pääsin :) Vähän vaihtelua kunnon turistirantoihin kuten Bondiin! 

Käveltiin sellanen kävelyreitti ylös mistä oli upeet näkymät! Olin ihan poikki kun koko ajan jouduttiin käveleen kunnon ylämäkee :D Asiaa ei auttanut se että oltiin just edellisenä päivänä tehty Ellan kaa kunnon jalkatreeni josta lihakset oli ihan kipeenä ja mun laukku paino ihan liikaa xD Koitin vielä samalla sopia Ellan kaa puhelimessa meidän East Coastin muutoksista.. Vaikka aurinko ei ees paistanut olin ihan hikinen haha.
Kaikilla meillä olikin jo aika nälkä ja mentiin Boat Houseen syömään :) Sama ravintola löytyy siis Balmoral Beachiltä ja ruoka on tosi kallista mutta hyvää :P Maksoin tosiaan fish and chipseistä 26$ huhhuh.. 
 Omnomnom oli kyl hyvää ruokaa! 
Lounaan jälkeen käveltiin rannalle ja tarkotuksena oli mennä uimaan mutta nukahdettiin kaikki rannalle (paitsi Lisa) ja kun herättiin oli tosi kylmä XD Perus. Mun hostisän vanhemmat asuu Whale Beachillä mikä on ihan Palm Beachin lähellä ja toivon et pääsen sinne käymään ennen kun lähden Ausseista!

: Pilvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti