maanantai 19. tammikuuta 2015

Nelson Bay

Moikka! Meillä oli Annan kaa ihan huippu viikonloppu Nelson Bayssä, haluisin jo takasin! Haluun niin muuttaa tonne joku päivä, uskomattoman kaunis paikka <3 Säät suosi meitä niin paljon ja just tänään kun lähdettiin junalla pois, alko sataan kaatamalla!! Vitsailinkin aiemmin, että vähän olis hauskaa jos alkais kunnolla sataan just kun lähdetään :D Yleensä käy meinaan päinvastoin! Esim kun mentiin Lotan kaa Gold Coastille syyskuussa säät oli surkeet just sillä viikolla kun oltiin siellä.. Meidän rukouksiin vastattiin kyl tänä viikonloppuna! Majotuttiin siis Samurai nimisessä hostellissa Port Stephensissä, mikä oli kyl tosi kaunis paikka: tosi luonnonläheistä! Oltiin yötä mixed roomissa ja meidän seurana oli kolme aussipoikaa :D Ei kyl oikein tutustuttu niihin kunnolla kun oltiin koko ajan menossa mut oli ihan kivoja poikia!

Niin kaunista! Tuolla kuulemma voi bongailla koaloita mut me ei satuttu näkeen yhtäkään :(
Käytiin ilmottautumassa respaan aamulla ja käytiin läpi kaikkia vaihtoehtoja ja niitähän riitti huhhuh! Jouduttiin istuun alas ja miettiin mitä kaikkee ehditään tekeen tässä parin päivän aikana :D Päätettiin mennä dolphin cruiselle heti samaisena päivänä kun sää oli niiin täydellinen siihen! Kerron siitä sit seuraavassa postauksessa :)
Missattiin yhdeksän jälkeen lähtevä bussi koska ei osattu päättää mitä tehtäis ja käveltiin sit One Mile Beachille - seuraava bussi meinaan lähti vasta 11 jälkeen ja haluttiin tehdä jotain sitä ennen :)
Ei oltu varmoja mistä rannalle piti mennä ja huomattiin tää hiekkatie joka johti dyyneille! Päätettiin mennä siitä, mikä ei ehkä ollut paras idea :D Hiekka oli meinaan polttavan kuumaa ja jouduttiin käveleen jonkun matkaa et päästiin rantaan haha
Lopulta selvittiin hietikolta pois ja oli ihanaa kastaa varpaat veteen!
Lähdettiin rannalta pois hyvissä ajoin et varmasti ehditään bussiin! Päädyttiin Holiday Park -alueelle missä oli niin asuntoja, telttoja kun asuntovaunujakin! Tuolla kelpais kyllä viettää lomaansa, ihan rannan vieressä ja niin kaunista!
Ehdittiin bussipysäkille ja jouduttiinkin ootteleen bussia jonkin aikaa kun se oli myöhässä! Pelättiin jo ettei se tuu ollenkaan ja harkittiin jo liftaamista :D Onneks se kuitenkin ilmesty noin 10min myöhässä ja päästiin satamaa kohti!
 Voisin muuttaa tänne heti asumaan!!
Meillä olikin jo tosi kova nälkä ja ostin pannareita jätskillä, kermavaahdolla ja tuoreilla mansikoilla - oli niiiin hyvää! Oli kyl noloo kun tilasin eka takeawaynä kun Anna ei tiennyt mitä haluaa, sit päätinkin syödä siellä mut menin viereiseen ravintolaan Annan seuraks enkä tajunnut et se oli eri :DD Tarjoilija sit ootteli hölmistyneenä ulkopuolella et mihin katosin, hups..
Ihan uskomatonta mitä tapahtu ennen dolphin cruisea! Mentiin käymään vessassa ja katoin et ompas tutunnäkönen rantakassi ja tyttö ja Niinahan se siellä! Tiesin että se tuli kans Nelson Bayhin sen kaverin kaa mut vaan päiväks ja ne sattu varaan just saman risteilyn kun me haha mikä sattuma :D Kerron huomenna lisää meidän ekasta päivästä ja kaikesta kivasta, stay tuned!

Ps. Niin suuret kiitokset ihanalle Emmalle, joka lainas mulle vedenkestävää kameraansa viikonlopuks!!