perjantai 6. kesäkuuta 2014

Graduation

Moikka! Tuntuu vieläkin uskomattomalta, että vihdoinkin oon ylioppilas! Kaiken sen lukemisen ja pänttäämisen jälkeen oli kyl upeelta painaa valkolakki päähän. Mun juhlat pidettiin kahdessa osassa, ja molemmat päivät oli ihania sateesta huolimatta! 

Lauantaiaamuna heräsin viiden tunnin yöunien jälkeen ja lähdin kampaajalle seitsemäks. Siellä meni noin tunti ja olin puol 9 jälkeen lukiolla! Voi että kun mua jännitti hakee todistus ja lakki lavalta, koska pelkäsin et pudotan kaiken haha..


Oli tosi ihana juhla - laulettiin tyttöjen kaa Elämä on kaunis, mikä sai kyl tunteet vähän pintaan. Vaikka onkin hienoo et lukio on takana ja elämä edessä, niin kyl mä jään kaipaan sitä tosi paljon. Voin sanoo, et lukiovuodet on ollut mun elämän parhaita :) 
VaLu ylioppilaat 2014!

Juhlan jälkeen käveltiin sankarihaudalle viemään ruusut ja siellä otettiin ryhmäkuva! Oli tosi mukavaa kävellä sinne sateessa, mut onneks sade loppu just kuvaamisen ajaks. 


Kirkolla vierailun jälkeen käytiin siskon kaa kuvailemassa kiitoskorttia varten! Löydettiin kaunis paikka järven läheltä, missä sai kivoja kuvia. Onneks mun siskolla on järkkäri, niin ei tarvinnut maksaa valokuvaamisesta!

Kaiken kaikkiaan meillä tais käydä melkein 100 vierasta viikonlopun aikana! Äiti hoiti kaiken, kunnon tehomamma <3 
Lauantain menu: 
* vihreä salaatti
* perunasalaatti
* italian salaatti
* lihapullat, lohipullat
* graavilohi
* saaristolaisleipä
* louhisaarenjuoma, limsa
sisters 
perhepotretti 
rakkaat 
ihana Liliana 
herrasmiehiä
Julia ja Olga 

Ilona 
elämäni naiset
sade ei haitannut 8D
Meillä oli lauantaina vieraita yhdestä lähtien yömyöhään! Oltiin kutsuttu ihmisiä eri aikoihin, niin ei ollut liian täyttä. Onneks mahduttiin ihan hyvin sisälle, kun sade ei sallinut ulkona oloa. Illalla kaverit tuli käymään - oli aivan ihana päivä :) 
äiti ja isi
perinteinen sukukuva
Sunnuntaina äitin puolen sukulaiset tuli juhlimaan! Grillailtiin ja nautittiin toistemme seurasta :) Päivä oli paljon aurinkoisempi, joten päästiin hetkeks uloskin!
Käytiin sunnuntai-iltana vielä kuvailemassa koivumetsässä siskojen kaa! 
20 ruusua, 20 vuotta elämää takana!
Oon niin kiitollinen kaikesta muistamisesta: lahjoista, rahasta, korteista, ruusuista ja tärkeimpänä ihanista ihmisistä, jotka teki mun yo-juhlista niin erityisen! Paljon onnee kaikille uusille ylioppilaille ja valmistuneille! 

Pilvi

2 kommenttia: