lauantai 14. kesäkuuta 2014

Evɛяy ɑDvɛɲtuяɛ ßɛgiɲs with ɑ Dяɛɑო

Tänään mun seikkailu sit alkaa enkä voi käsittää sitä vieläkään! Ollaan nyt matkalla lentokentälle ja itkettää. Vaikka oonkin tosi innoissani tulevasta, niin on kamalaa hyvästellä. Viisumi ja kansainvälinen ajokortti tuli onneks just viime hetkellä, ei siis tarvinnut siirtää lentoa. Vaikee uskoo, että mun unelma on toteutumassa ihan just. Päällimmäisenä tunteena tällä hetkellä on kuitenkin haikeus ja suru kun pitää jättää kaikki rakkaat taas vuodeks. Tulee niin kova ikävä :'( 

Australia on tosiaan ollut aina sellanen maa, mihin oon ehdottomasti halunnut matkustaa! Mua on kiehtonut just se laid-back -kulttuuri, auringonpaiste läpi vuoden, ystävällisyys, rannat, kengurut ja koalat jne! Oon unelmoinut pääseväni snorklaan koralliriutalle, oppiin kunnolla surffaan ja vaan tutustuun paikalliseen kulttuuriin :) täs pari kuvaa mun bucket listalta!


sain mahdollisuuden uida delffiinien kaa Mosambikissa vaihtovuonna ja se oli upein kokemus ikinä!
surffasin muutaman kerran Etelä-Afrikassa mut nyt haluisin oppia sen ihan kunnolla!
kuvat weheartit
Seuraavan kerran kun ilmottelen ittestäni oonkin jo (ainakin toivottavasti) aussilandiassa! Kerron sit fiiliksistä kun ehdin :) haudiiii!

: Pilvi

4 kommenttia: