maanantai 12. toukokuuta 2014

Soოɛthiɲɠ ɑßout ოɛ

G'day mate!

Täällä taas! Innostuin uudestaan kirjottaan blogia; 
tällä kertaa suuntana on Australia, Down Under! Blogin nimen valinnassa oli vaikeuksii, mut tää tuli osittain siitä kun mulle on naureskeltu et millanen aussiaksentti mulla tulee oleen tän vuoden jälkeen :D et hoenko koko ajan "g'day mate" kun tuun takas hah!





Voisin eka kertoo vähän itestäni! Elikkä oon Pilvi, 20-vuotias naisenalku pienestä kaupungista, Tampereen läheltä. Pääsen ylioppilaaks nyt keväällä (ellei ytl päätä toisin haha) ja haluun pitää välivuoden ennen kun lähden opiskeleen amkiin tai yliopistoon. Rakastan tanssimista ja laulamista! Matkustelu ja valokuvaaminen on lähellä sydäntä - en malta oottaa et pääsen kuvaileen ausseihin!

Olin vaihto-oppilaana Etelä-Afrikassa 2011-2012 vuoden ja kirjottelin sillonkin blogia (http://dreamscometrue-indy.blogspot.fi/) ~ tosin aika heikolla panostuksella.. alunperin halusin vaihtariks Australiaan mut oon onnellinen et päädyin sillon just Afrikkaan! Muuten en olis tutustunut kaikkiin ihaniin ihmisiin siellä <3 Nyt mulle on kuitenkin avautumassa mahdollisuus päästä aussilandiaan aupairiks! Tää on huikee tilaisuus ja oon niin kiitollinen et pääsen taas kokeen jotain täysin uutta! 

pakollinen tilapäivitys 8)

Oon vaan välillä kelannut tosi paljon et pystynkö taas lähteen vuodeks ja jättään mun elämän tänne! Mulla on maailman parhaita ystäviä ja niin rakas perhe (pus ootte tärkeitä!) Mut mulla olis joka tapauksessa aika vaihtaa maisemia kun lähtisin opiskeleen, joten lähtö olis kuitenkin edessä! Nyt on paras aika lähtee ulkomaille kun oon vielä nuori (tosin välillä tunnen itteni ikälopuks, kun tajuan että musta tuli täysikänen jo kaks vuotta sitten haha) ja koska löysin niiin ihanalta vaikuttavan perheen, joka haluu mut niille niin miks en lähtis!


familyyy 
like another family 
Essi ~ Julia ~ Noora ~ Sini 
memories 


Voi että miten rakkaat ihmiset vaan tekee elämästä niin elämisen arvosta! Ens postauksessa kerron mun aussiperheestä ja hakuprosessista yms :) Stay tuned!

: Pilvi

4 kommenttia:

  1. Ihanaa että kirjotat taas!! En tiiä, miten selviän taas vuoden ilman sua :( oot niin rakas <3 mut onneks on skype ja kaikki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. saa nähdä mitä tästä tulee! en mäkään :(( tulee niiiin ikävä!! säkin <3 no niiimpä, onneks!!! puspus

      Poista
  2. Hyvää matkaa maanpakolaiselle. Harmi kun et pääse häihin. :/ Anna kuulua itsestäsi, nainen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. maanpakolainen :D niimpä :(( olisin niiin halunnut tulla! lupaan sen <3

      Poista