maanantai 19. toukokuuta 2014

My life via instagram

Aattelin kertoo vähän kuulumisia instagramin välityksellä! Tajusin, etten oo pitkään aikaan ottanut kuvia kameralla, kun kännykkä on aina mukana! Australiassa kameralle tulee kyl luultavasti paljon enemmän käyttöö, vaikka varmasti päivittelen ig:tä säännöllisesti :) löydätte mut sieltä pilvindy-nimellä!



1. aussi-fiilistelyy 8) kuukauden päästä oon jo maapallon toisella puolella!! 2. yo-kutsut ja valkolakki; onneks en ostanut turhaan ~ ylioppilas2014! 3. throwback - muistelin Etelä-Afrikan tanssiaisia (aika menee niiin nopeesti, siitäkin jo 2 vuotta!) 4. oriflame-tilaus saapui ja sain ihanan korukotelon lahjaks! tää on hirmu kätevä, kun pakkaan mun korut vuodeks mukaan

1. vnv:n kevätnäytös ja pikkusiskon esitys tuli ikävä omia voimisteluaikoja! 2. "when you're bored, take a selfie" 3. freesinä leirin jälkeen! ihanat tytöt 4. täydellinen brunssi odotti kotona autokoulun jälkeen!

1. oltiin vappugospelissa Kouvolassa! huippu ilta ja paras seura! 2. vappuselfie 3. porukka koossa, vappuvärit päässä 8) 4. pidettiin Disney-maraton (jäi kyl vähän lyhyeks kun seuraavana päivänä oli tarkotus skypettää host-äidille) ja syötiin paljon ruokaa omnomnom

1. alettiin tekeen yo-kutsuja bestiksen luona sillä välin kun kummipoika oli nukkumassa 2. mummilla ennen junamatkaa 3. avattiin vihdoinkin grillikausi! 4. paras porukka Kyproksella 

1. iski matkakuume - haluun takas Kyprokselle! 2. tyttöjen kans katsomassa wanhoja dvd:ltä - muisteltiin prinsessapäivää! 3. pääsiäisherkkuja 4. always a good time! kamut 


Täytyy vielä pakata, kun lähdetään tänään laivalle! Huomenna pääsen shoppaileen Tukholmaan, toivottavasti löydän korkkarit yo-juhliin :) Adiooos! 

: Pilvi

18 kommenttia:

  1. Moii! Mäkin oon lähössä ausseihin au pairiks, pikkukylään 60 kilometrin päähän Sydneystä nii ois tosi kiva tutustua ja tehä jotain ausseissa!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka!! Oi todellakin! Huomasinkin et kommentoit Ellan blogiin ja mun piti sanoo et vähän siistii! :) kuinka pitkäks aikaa oot menossa? :)

      Poista
    2. Joo mä löysinki sut sieltä ellan blogin kautta :D meen 8-9 kuukaudeks:)

      Poista
    3. niin vähän aattelinkin :D miten löysit ellan blogin ja kirjotatko ite? :)

      Poista
    4. Nyt ku rupesin miettimään nii en kyllä muista :D varmaan jotenki googlen kautta ku oon sieltä aika paljon ettiny au pair ja australia aiheisia blogeja:) en oo vielä tehny mun blogia mutta rupeen kyllä kirjottaa:)

      Poista
    5. haha okei :D no mut hyvä et löysit!! aika pian ollaankin jo siellä! :) okei, siistii!

      Poista
  2. Jee niin ollaan!:) en malta oottaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mäkään!!:) mulla enää alle kuukausi jäljellä hui!

      Poista
    2. Huii! mulla vielä pari kuukautta mutta lähen kesäkuun alussa interreilaamaan nii aika menee varmasti tosi nopeesti:)

      Poista
    3. oho cool!! kuinka pitkäks aikaa oot menossa ja minne kaikkialle? :)

      Poista
    4. Ollaan vähä alle kuukaus ja mennään wieniin, hallstattiin, veronaan, nizzaan, pariisiin ja sitte lilleen yhen tuttavaperheen luo:)

      Poista
    5. eikä kuulostaa huipulta! :) sähän ehdit sit reissaan kunnolla!

      Poista
  3. Joo toi reilikin on ollu australian ohella mun unelma jo pitkää nii huippua että sekin nyt toteutuu:) ainii ja mun piti sanoo tosta sun hostperheestä että oon kyllä vähän kateellinen sulle ku niillä on hevosia!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aivan joo, vähän hienoo! :) haha se on kyl aika siistii! Oon tosin ratsastanut vaan kerran mut ehkä mä opin nyt kunnolla :D

      Poista
    2. Joo mäki oon vaan pienempänä ratsastanu mut ois kyl siistii koitta uuestaan:)

      Poista
    3. okeeei :) no mut sähän voit vaikka tulla vierailulle mun luo 8)

      Poista
    4. Jee tuun kyl mielelläni!:) ja säki voit vierailla mun luona, en vaa tiiä onko siellä hirveesti mitään :D

      Poista