perjantai 1. elokuuta 2014

New home, new beginning

Oon nyt asustellut uudessa kodissa melkein neljä päivää ja tuntuu, että voin nyt paljon paremmin! Tää on niin erilaista verrattuna entiseen ja oon niin onnellinen. Oikeestaan kaikki on muuttunut paremmaks: työajat, ilmapiiri, asuinalue yms. Ennen työskentelin joka päivä 12h tuntia - nyt mulla on ma ja pe vaan kolme tuntia töitä (aamun jälkeen loppupäivä vapaata!) ja ti, ke ja to 6h. Aamulla mun ei tarvi herätä tiettyyn aikaan vaan tää on tosi joustavaa, kunhan vaan saan työt tehtyä. Ja ei oo todellakaan suuri määrä: aamulla siivoon keittiön, tyhjennän/täytän tiskikoneen, pesen pyykkejä ja jotain pientä ja siinä se oikeestaan onkin :D Tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin mun työhön kuuluu näitten tytön hakeminen junalla koulusta ja tehdä näille ruokaa. On kyl niin luksusta verrattuna edelliseen! Saan päivisin olla täällä yksin: voin syödä aamupalaa rauhassa pihalla terassilla, ottaa aurinkoo (sit kun alkaa lämpeneen), mennä koiran kaa lenkille, lähtee salille, kokkailla, olla koneella, kattoo telkkaria, lauleskella kovaan ääneen tai tanssia haha :D Talo on niin upee (molemmat vanhemmat lääkäreitä), joten rahaa riittää. Siitä huolimatta nää ei oo yhtään snobeja vaan tosi down to earth ja täällä on ihana ilmapiiri! Se mulle onkin ollut tärkeintä. 

Otin heti ekana päivänä paaaljon kuvia sisältä talosta ja pihasta! Näillä on viis kylppäriä (4 perheenjäsentä + mä huhhuh) ja en jaksa ees laskee kuinka monta huonetta. Mielettömän kaunis puutarha, tenniskenttä ja uima-allas. Tää asuinalue on tosi kaunis (vähän amerikkalaistyylinen) ja pääsee hyvin lenkille! Kaupat ja rautatieasema on lähellä, joten keskustaan pääsee tosi helposti 20minsassa. Kaikki siis tuntuu toimivan! Mulla on täällä vähän privatempi tila yläkerrassa: oma huone, kylppäri ja olohuone. Tällä hetkellä tuolla huoneessa asuu vielä näiden italialainen aupairi, joka koittaa löytää kämppää. Olis kyllä jo kiva saada oma huone, mutta ei mua nyt toistaseks haittaa nukkua tässä olohuoneessa :D 


Kävin eilen ja tänään näitten koiran kaa lenkillä! Onneks se on tosi innokas niin tulee kunnolla liikuttua eikä vaan löntysteltyä :D Vein sen tänään koiraparkkiin ja nautti kyl niin paljon! Täällä on ihana käydä lenkillä :) Kävelin eilen melkein saman reitin kolme kertaa: eka koiran kaa, sit kävin kaupassa ruokaostoksilla ja vielä juna-asemalle. Haluun nyt oikeesti alkaa taas elään terveellisesti ja liikkuun. Maanantaina alotetaan mun hostäidin kaa sellanen Michelle Bridgesin fitnessohjelma, oon niin innoissani! Päästään yhdessä laittaan terveellistä ruokaa ja liikkuun! Näitten tytön koulua lähellä on Female Bodyshape -sali, oi että haluisin sinne! En oo oikeesti liikkunut kunnolla varmaan kuuteen viikkoon: aikasemmin mulla ei ollut aikaa, koska mulla ei ollut yhtään vapaata ja iltasin oli niin pimeetä ettei voinut lähtee kävelylle. Olin muutenkin niin stressaantunut, että vaan söin suklaata ja vaaleeta leipää lol :DD Kohta alkaa terveellinen elämä, toivottavasti.. Täytyy alkaa suunnitteleen viikon ohjelma, niin pysyy motivoituneena! Onneks tää perhe syö terveellisesti ja tilataan ruokaa netin kautta kotiin kuljetettavaks - luksusta! Hostäiti sano, että saan tilata mitä vaan ittelleni (oujeah), mutta nyt on varmaan vähän eri tilanne, kun alotetaan sen ruokaohjelman noudattaminen. Haluisin myös oppia pelaan kunnolla tennistä, kun näillä kerta on tenniskenttä! Perjantaisin mulla, Ellalla, Emmalla ja Niinalla on kaikilla vapaata päivällä - olis niin kivaa alkaa pelaan yhdessä :)

: Pilvi

4 kommenttia:

  1. Ens perjantai vois pitää tennis turnauksen! x)

    VastaaPoista
  2. Voi pilvi ihanaa että sulla menee siel hyvin! Toi talo näyttää ihan sairaan upeelta ja muutenki ihanaaihanaa! Olis niin kiva tulla käymään siel ja nähä sua<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana sanni!! Tää talo on kyl niiin mieletön ja perheen kaa menee hyvin! Äläpä, haluun niiin nähdä sut, ikävä <3 Varaa jo lentoliput :D !

      Poista