perjantai 8. elokuuta 2014

Bondi and Coogee with aupairs

Heissan! Aattelin tulla kertoon teille viime viikonlopusta, mikä oli ehkä paras tähän mennessä :) Oli niin hauskaa aupairien kaa! Perjantai-iltana mentiin Niinan luo viettään iltaa Ellan ja Tuulin kaa. Tavattiin Ellan kaa rautatieasemalla (kun se vihdoinkin selvis perille xD) ja käytiin kaupassa! Ostettiin timtameja (aaah en kestä miten hyviä ne on), jätskiä, karkkia ja patonkia. Koitettiin löytää pimeessä tripgo-appin avulla Niinan luo ja lopulta selvittiin! Oli ihanaa vaan rentoutua tyttöjen kaa syödessä herkkuja (jätskiä suoraan purkista), jutellessa ja katellessa telkkaria. Ahtauduttiin kolmestaan samaan sänkyyn ja Niina-parka nukku patjalla lattialla. Alotettiin aamu syömällä timtamteja :DD Terveelliset elämäntavat. Käytiin esittäytymässä hosteille ja syötiin kunnon aamupala sen jälkeen. Lähdettiin käveleen Ellan kaa meille, käytiin suihkussa ja alettiin laittautuun päivää varten. Lauantaina oli meinaan tarkotus mennä Bondi-Bronte kävelylle Shelbyn kaa. Olin niin innoissani et nähdään pitkästä aikaa! Lähdettiin Lindfieldistä junalla eka keskustaan, jossa annettiin Tuulin kamat sille ja sit kohti Bondia! Oli kyl ihan mahtavaa vihdoinkin päästä kuuluisalle Bondi Beachille, oli se kyl upee paikka <3 Käytiin Hungry Jacksissa syömässä ja sen jälkeen koitettiin löytää Emma, Shelby ja amerikkalainen aupair Julia. En tajua miten meillä on aina niin paljon vaikeuksia löytää toisemme täällä :D
Bondi Beach <33
Lopulta löydettiin tytöt ja lähdettiin käveleen! Oli kaunis päivä mut tosi kylmä :s Juliakin kerto että vaihto just perhettä. Ihan järjetöntä, miten moni täällä on joutunut vaihtaan. Yks saksalainen tyttö Anni, amerikkalainen Jess, mä, Tuulin kaveri Jeanette ja muitakin, jotka on miettinyt sitä vaihtoehtoo. Ennen tänne tuloo näistä ei kuullut paljookaan.
Ella, Julia, Shelby ja Emma <3
Illalla oli luvassa synttäribileet Coogee Pavillionissa, joihin Shelby oli pyytänyt meitä. Käveltiin Coogeehen saakka Bondilta eikä meinattu löytää perille :D Onneks lopulta selvittiin ja päästiin Loun luo laittautuun! Tää on siis Shelbyn serkun kaveri, jonka kaa se on jutellut ja tavattiin se ekaa kertaa. Aivan huipputyyppi, kun otti meidät sinne yökskin! Oli kyl hauska ilta tyttöjen kaa :D

Mentiin aika myöhään nukkuun ja herättiin sunnuntaina joskus 9 aikoihin. Päätettiinkin kävellä uudestaan se rantareitti Bondille ja mennä sinne aamupalalle. Huhhuh kun oli nälkä :D Maisemat oli vielä paljon kauniimmat kun aurinko paisto ja oli ihanan lämmin!
suomitytöt <3
Emma ja Ella <3
Tuolla kelpais asustella. Rakastuttiin kyl Bondiin ja näihin rantoihin - pakko päästä pian uusiks pitemmäks aikaa!
upee Bondi pool

Haluttiin syödä aamupala Bondilla ja löydettiin kiva pieni ravintola. Tilattiin ruokaa, missä kyllä kesti ikuisuus mut oli hyvää :P Ihana aamu! Tuulin piti lähtee, joten jäätiin Emman ja Ellan kaa vielä kierteleen kauppoja. Surffikaupat <33 Kävin ostamassa Roxy-kassin mitä oli katellut edellisenä päivänä. Kierreltiin jonkin aikaa ja sit mentiin bussilla Bondi Junctionille ja löydettiin Hollister. Oi että Ella varsinkin oli haljeta innosta :D Oli kyl taas niin paljon kaikkee ihanaa, mut hillitsin itteni ja ostin vaan hupparin, joka oli alennuksessa. Ella osti ripcurlilta kollarit ja sovittiin että voidaan lainailla näitä vaatteita. Kun oltais haluttu samat molemmat, ystävyyden lisäedut ;D
hups... nyt täytyis taas rajottaa shoppailua
Oli kyl ihan huippu viikonloppu! Oon oikeesti niiin kiitollinen, että oon tutustunut näin ihaniin ihmisiin. Niin onnekas, että meillä on tällanen suomiporukka ja tullaan kaikki niin hyvin toimeen! Ei olis yhtään samanlaista ilman näitä kaikkia, ootte parhaita <3 Muutkin aupairit joita on tavannut on ollut ihania! Suunniteltiin jo vähän et mentäis Balille syyskuussa, saa nähdä toteutuuko - olis niin parasta!

: Pilvi

1. Hiii oli kyllä niin huippu viikonloppu<3 ja sä oot ihana pus!! Bali on kyllä pakko toteuttaa aaahhh!!

1. No niin oli <3 puspus sä oot!! äläpäää, pakko päästä sinne! ja haluun myös gold coastille äää!!