lauantai 26. heinäkuuta 2014

Sometimes goodbye is the second chance

Moikka pitkästä aikaa! Tässä on nyt tapahtunut niin paljon kaikkee, että blogi on jäänyt vähän tauolle.. Asustelen tällä hetkellä Ellan luona - hyvästelin hostperheen eilen. En haluu enempää alkaa kertoon täällä, mutta voin sanoo että on ollut vaikein sekä rankin ajanjakso mun elämässä ja en oo ollut kovin onnellinen. Oon työskennellyt 60h viikossa (melkein 12h päivässä) ja perheen tilanne on ollut stressaava. On käyty läpi kaikenlaista hostäidin kanssa, mutta nyt on uuden perheen etsintä käynnissä. Laitoin profiilin takas aupairworldiin ja lähetin hakemuksen yhdelle perheelle (niille oli tullut 142 hakemusta!!) mutta ne vastas mulle melkein heti, oli kiinnostuneita ja tapaan ne varmaan viikonloppuna :) On myös muita perhevaihtoehtoja - toivotaan nyt et löydän uuden perheen! 

Tää postaus on ollut mulla luonnoksissa jo aika pitkään, joten laitan kuvia hyvistä hetkistä täällä. 
Käytiin shoppailemassa Shelbyn kaa yhdessä ostarissa Castlehillissä ja olisin taas halunnut ostella ihan liikaa haha. Täällä on niin ihania kauppoja <33 Shelby sano että "you make me buy things" :D Mua huvitti noi ostokset, koska vaikuttaa enemmänkin et asuisin Pohjoisnavalla. Täällä on oikeesti tosi kylmä sisällä, joten takka on kyl ihan tarpeellinen.
Pääsin ekaa kertaa käymään kirkossa täällä! Uus ristipaita tuli heti hyvään käyttöön.
Tässä vielä kuvia mun huoneesta!
Selfieitä kun on tylsää XD
Matkalla Sydneyyn junalla! Uus käsikoru :D
Olin niiin onnellinen kun sain juoda cream sodaa pitkästä aikaa! Viimeks Etelä-Afrikassa. 
Piirrustuksia tytöille!
Pääsin hengähtään hetkeks ja lähdin ajeleen ekaa kertaa yksin läheiseen metsään. 
Sain ihania juttuja Veeralta! 

Mulla on vielä niin paljon kerrottavaa ja pitäis siirtää kuvia koneelle. Nyt kun tilanne rauhottuu ehdin kirjotteleen enemmän! Adios!

: Pilvi

2 kommenttia:

  1. Harmi, että teillä ei hostperheen kanssa menny asiat hyvin. :/ Onhan tuo 60h/vko nyt aivan liikaa jokaiselle! Välillä sitä tulee mieleen, että pitääkö ihmiset aupairia jotenkin jumalana, jonka pitää jaksaa kaikki.
    Toivottavasti löydät uuden perheen :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muakin harmittaa ettei sujunut :/ Olin kuitenkin niin innoissani tästä perheestä ja lapsista tuli mulle kyl tooosi tärkeitä! No niin on, melkein kaikki kauhistellut ettei toi oo normaalia ;s Ihan liikaa vaaditaan aupairilta.. Kiitos, mäkin toivon! :) Nyt on yks tosi hyvältä vaikuttava perhe, jotka haluis mut jee!

      Poista