torstai 11. joulukuuta 2014

We travel not to escape life but for life not to escape us

Haudi! Aika menee hurjaa vauhtia ja alle kahden viikon päästä vietetäänkin joulua Ellan kaa Jervis Bayssä! Ollaan koitettu miettiä meidän tulevaa matkustelua ja vaihtoehdot on vaihdellut ihan liian moneen kertaan - ollaanhan tunnetusti loistavia suunnittelijoita (not) :D Mietittiin jopa auton vuokraamista ja siellä nukkumista mutta tajuttiin että bensa tulis ihan mielettömän kalliiks, samoin leirintäalueet :/ Ja aika luultavasti eksyttäis moneen kertaan xD Ella kuuli brittipojilta että ne aikoo tehdä ihan valmismatkan East Coastin läpi ja googletettiin heti se! Reissun nimi on Ultimateoz East Coast! Tää on kuukauden reissu mihin kuuluu majoitus, liikkuminen ja erilaiset aktiviteetit/reissut! 

Our UltimateOz East Coast Australia package offers the best of Australia’s East Coast! Travel easy with a 3-month flexible bus pass between Sydney > Cairns, 29 nights accommodation and open-dated tickets for all activities and tours, so you can travel at your own pace. The best value for money package if you’re planning to do the beautiful Aussie East Coast!  

Reissu kestää siis kuukauden ja maksaa 2299$. Ei oo todellakaan halpa reissu mutta se tulis maksaan jokatapauksessa totaluokkaa ja olis kyl niin helppoo mennä valmismatkalle kun ei tarvis stressata majotuksesta ja tulis nähtyä kaikki cooleimmat paikat! Tää kuulostaa tällä hetkellä erittäin hyvältä vaihtoehdolta :) Ollaan meinaan molemmat Ellan kaa aika stressaajia niin tällä säästyis turhalta stressiltä! Kerron miltä tää valmismatka tulis näyttään :)


Surf Camp, 2 Nights

Learn to surf by day and party by night! Includes all gear, boards, food, 2-nights accommodation and 2 days of surf lessons.



Byron Bay, 2 Nights

Chill for 2-days at the beach paradise of Byron Bay, famous for its awesome beaches and laid-back surf lifestyle


Gold Coast, 2 Nights

You’ll be staying at the biggest and best hostel in the heart of Surfers Paradise – the party-mecca of the Gold Coast!


Brisbane, 2 Nights

You will be staying at lovely hostel located in the heart of the cafe, cultural and nightlife scene of Brisbane.


Australia Zoo, 1 Day

Enjoy a day at Australia Zoo, home of the Crocodile Hunter. With 14 wildlife shows daily, you’ll see cuddly koalas, wombats, snakes, kangaroos and of course, loads of crocs!


Sunshine Coast, 2 Nights

Enjoy 2-nights in paradise at Noosa on the Sunshine Coast. Our accommodation is surrounded by lush tropical gardens with direct access to the resort pool and sand volleyball court.


Fraser Island, 3 Day

Explore the world’s largest sand island by 4WD. Includes 2-nights camping under the stars, tour guide and meals and a bonus two nights dorm accommodation at beautiful Rainbow Beach.


Town of 1770, 2 Nights

We love Town of 1770! It’s a cool and quiet Aussie town, the perfect place to chill before getting to Airlie Beach.


Airlie Beach, 2 Nights

Airlie Beach is one of the East Coast’s best party towns, with awesome bars and swimming lagoon! Spend 2 nights in tropical paradise!



Whitsunday Sailing, 2 Days

Spend two awesome days and nights cruising around the Whitsunday Islands and snorkelling the Great Barrier Reef. Sleep on the boat, enjoy amazing freshly prepared food and relax in the on-board Jacuzzi!

Magnetic Island, 2 Nights

Magnetic Island rocks! Our hostel is located right on the beach. Chill out in the sun by day and groove to funky tunes at the Island Bar by night!


Cairns, 7 Nights

Cairns is the adventure capital of Australia! Whether it’s skydiving, scuba diving, snorkelling, white-water rafting, sea kayaking, bungy jumping or exploring the Great Barrier Reef, Cairns will not let you down!


Great Barrier Reef, 1 Day

Experience an amazing day snorkelling on the Great Barrier Reef. Lunch included. $20 reef conservation tax to pay on arrival.


Atherton Tablelands, 1 Day

Experience some of the highlights of the Tablelands on a fun, fresh & laid-back tour! You get to swim in a volcanic crater lake and under waterfalls! Great day guaranteed!

Sounds pretty good, right! Olin ihan fiiliksissä kun katteltiin tätä netistä :) VIelä on suunnitelmat auki, mutta toivottavasti päästäis tekeen tää reissu! On varmasti worth it ja haluun nähdä mahdollisimman paljon kun tänne saakka oon tullut! Olis kiva kuulla kokemuksia Australiassa reissaamisesta, valmismatkoista yms! Haluisin myös tosi paljon Balille ennen kun suuntaan Suomeen, mutta saa nähdä saanko travel matea kun Ellan pitää mennä farmille siinä kohtaa ja muilla suomitytöillä on eri suunnitelmat :( Toivottavasti mun kanadalaiskaveri Shelby lähtis messiin! 
(kuvat otettu googlesta) 
Näihin kuviin ja tunnelmiin! En voi uskoa että huomenna on taas perjantai ja viikonloppu alkaa! Viikot menee niin uskomattoman nopeesti! 
: Pilvi

perjantai 5. joulukuuta 2014

Only man I need in my life right now is Jesus

Heippa! En jaksa avata otsikkoani mutta sen voin sanoa, että en jaksa enää jätkiä ja niitä on muutama välteltävänä täällä Sydneyssä ahahaha. Mua on täällä ahdisteltu vähän liikaa ja Jeesus on mun number1! Tänään on itsenäisyyspäivä ja lähdetään tyttöjen kaa Ikeaan pian! Aattelin tulla lisään taas kuvia viimeajoilta, koitan kirjotella enemmän lähiaikoina. 


1. "You don't choose your family. They are God's gift to you, as you are to them." Mulla on niiin ikävä mun sisaruksia ja koko perhettä! Love you all <3 2. "Cause we all make mistakes sometimes / And we've all stepped across that line / But nothing's sweeter than the day we find / Forgiveness, forgiveness"  Kaikkihan me mokaillaan mut onneks on mahdollista saada anteeks ja alottaa alusta! 3. "I wish that I could be like the cool kids / 'Cause all the cool kids, they seem to fit in / I wish that I could be like the cool kids / Like the cool kids" But we're cool right 8D 4. Ben and Jerrys and beach time with my host kiddo!

1. Lähdössä juhlistaan Tanjan synttäreitä keskustaan tiistai-iltana! 2. Siistein kakku ikinä!! Westfieldin ostarissa oli näytillä kakkuja ja tää oli voittanut kilpailun - en ihmettele! 3. Love these girls <3 4. Hello December <3 Can't believe that it is already this time of the year!!❄️ Xmas will look a lot different this time ! 


1. Miss you Wollongong-girlie! Ei olla nähty Lotan kaa ikuisuuksiin, Gold Coastin reissustakin niin pitkä aika! 2. Viimeaikojen ostoksia (rakastan Lorna Janea!) 3. "Sky above our heads, sand beneath our feet - life is good" Bondi Beach! 4. Last weekend with my girl in Wollongong! 

1. Nautitaan tyttöjen kaa elämästä Bondilla! 2. "Sisters are connected Heart to Heart ~ Distance and time can't break them apart" I miss you sooo much little sis! <3 3. Käytiin Ellan kaa frozen yoghurt paikassa Gordonissa ja oli kyl parasta mitä ollaan täällä syöty! 4. Cutest place ever! Tällasessa paikassa olis niin kiva olla töissä 8) 

1. Terveellistä aamupalaa taas kerran - aamuista on tullut mun lempparihetki kun saa syödä rauhassa! 2. "It is not how much we have, but how much we enjoy, that makes happiness" #throwbacktuesday 3. "A good friend knows all your best stories. A best friend has lived them with you. See the difference?" aika paljon ollaan kyl koettu tän reilun puolen vuoden aikana! Oot rakas hanipallero <3 4. mikä ihana ylläri löyty tänään postilaatikosta piristi päivää niin paljon! kiiitos rakas Ilona kirjeestä ja dipeistä, oot niin tärkee❤️ mullakin on sua ihan hirmuinen ikävä! #surprise ps. En malta oottaa et pääsen dippaileen sipsejä!! #happinessoverload 

1. Jotta kaikilla menis viimestään nyt hermot mun ig-spämmäilyihin pakko lisätä vielä kollaasi meistä pro-surffareista 8) lauantai oli kyllä hauskin ja oudoin päivä ikinä! Valvotun yön jälkeen (#samoillasilmillä) oli kiva mennä surffaan jättimäisiin aaltoihin, joiden läpi oli lähes mahdoton päästä ja varoa meduusoja ~ kaikesta huolimatta oli niin hauskaa kiitos huippuseuran! 2. "Because I'm happy" with these girlies! 3. Emma koitti paeta kuvaaja! Kaunis otos ja silleen :D 4. "The secret of happiness is freedom ~ the secret of freedom is courage" 

1. Käytiin Cronullassa surffaamassa viime viikonloppuna ja siellä on kyllä niin kaunista! Pääsispä sinne asuun jossain kohtaa 8) 2. Huippupäivä huipussa seurassa! Brittipojatkin halus päästä kuvaan mukaan :D 3. Surffitytöt valmiina haasteeseen! 4. Mun ihanat merenneitokamut <3 

 : Pilvi

maanantai 24. marraskuuta 2014

Surfing!!

Lauantaina päästiin vihdoinkin surffaamaan (oon ollut täällä jo yli 5kk ja nyt vasta mentiin)! Lähdettiin tyttöjen kaa junalla kohti Cronullaa, josta Katri nappas meidät autolla kyytiin! Suunnattiin Wanda Beachille ja toivottiin että päästään surffitunnille - ei meinaan oltu saatu varattua vielä tuntia. Onneks me mahduttiin ryhmään! 

surffitytöt tässä 8)

Eka harjoteltiin rannalla tekniikkaa (melottiin kuivalla maalla ja hypättiin seisoon laudan päälle) ja kuunneltiin coacheja kun ne selitti kaikkee. Meillä oli kyl tyttöjen kaa niin hauskaa ihan rannallakin :D 
merenneitomimmit <3

Sit lähdettiin mereen ja melottiin syvemmälle. Jossain kohtaa kuitenkin palattiin takas rantaan ja vaihdettiin paikkaa, koska ei ollut tarpeeks hyviä aaltoja. Toisessa kohdassa aallot oli puolestaan järjettömän suuria eikä surffaamisesta oikein tullut mitään, koska ei päästy ekojen aaltojen läpi rannasta eteenpäin. Jossain kohtaa Katri alko kiljuun APUA!!! ja pelästyin ihan järjettömästi - tais mielessä käydä et siellä on hai (pelkään haita ihan kuollakseni) mut sitä oli pistänyt monta meduusaa ja se sattu kuulemma ihan kamalasti :ss Päästiin onneks aika nopeesti rantavalvojien luo ja Katri sai apua! Sen jälkeen meni kyllä into koko hommaan kun aaltojen läpi ei päässyt mitenkään, aina vaan paiskautu takas rantaan ja vielä noi meduusat kaiken lisäks. Siinä kohtaa tuntu että 60$ meni ihan hukkaan, kun istuskelin vaan laudan päällä rannalla mut samalla tuntu turhalta edes yrittää mennä veteen kun aallot oli ihan mahdottomia. Onneks ihan lopuks vielä mentiin koittaan yksin opettajan kaa ja onnistuin molemmilla kerroilla jee!! Ilmeisesti kahden vuoden takaiset surffitunnit Etelä-Afrikassa oli jäänyt jotenkin mieleen kun vikalla kerralla pääsin kunnolla seisoon ja liu'uin hetken hehhe :D 
Onneks meille jäi kaiken kaikkiaan ihan hyvä fiilis vaikkei päästykään kunnolla surffaileen! Otettiin vielä kuvia lopuks, hyviä muistoja 8)
brittipojat halus kuviin mukaan :DD

tyttöseeet <3
Saa nähdä millon taas päästään seuraavan kerran surffaileen! Toivotaan että tulis paremmat aallot ens kerralla ja meduusat pysyis poissa!!

 : Pilvi

sunnuntai 23. marraskuuta 2014

Time goes so fast

Heippa taas! Koska oon laiska aattelin tulla taas vähän kertoileen kuulumisia insta-kuvilla :D En voi uskoo että maanantaina tuli 5kk täyteen täällä, aika menee niin uskomattoman nopeesti! Mulla on tällä hetkellä vähän paniikki kun aikaa ei oo jäljellä kovin paljoo enkä oikein ees tiä millon palaan kotiin :D Varataan lennot nyt ilmeisesti maaliskuun alkuun tai puoleen väliin - vielä pystyy siirtään jos haluunkin jäädä pidemmäks aikaa. Tuntuu niiiin oudolta että ens viikko on mun viimenen normi työviikko täällä kun sit alkaa lapsien loma! Viikonloppu taas ohi - oon nukkunut yhteensä joku 7h hehhe, hieman univelkaa kertynyt...

1. Käytiin tsekkaamassa Wollongongin hoodsit Ellan ja Tuulin kaa! #silmätkiinni #raskausmaha Meillä oli kyl niin hauskaa, oltiin superväsyneitä ja naurettiin eilen vaan melkein koko päivä :DD Ihmisillä tais mennä meihin hermo, varsinkin junassa hehhe 2. "You call me out upon the waters / The great unknown where feet may fail / And there I find You in the mystery / In oceans deep / My faith will stand" - Hillsong <3 Rakastan merta niin paljon! 3. Meidän aamupala tänään :D Koitin olla mahdollisimman terveellinen ja ostin kaupasta jogurttia, banaanin ja mehua ja sit toastin heh kun noi söi wrappejä ja ranskiksia :D 4. Ihanat ystävät perjantai-iltana! 

 1. Päätettiinkin jäädä hostelliin yöks eikä mennä rannalle yöks mikä oli meidän suunnitelma ekana :DD Oli kyl aika kallista mut oli ihanaa päästä nukkuun kunnolla kun edellisenä yönä en nukkunut yhtään, aamulla torkuin ehkä puol tuntia :D 2. Perjantai-iltana juna-asemalla menossa keskustaan! Vähän tuuli :D 3. Käytiin eilen Cronullassa surffaamassa (siitä postaus toivottavasti huomenna, stay tuned) ja siellä oli niiin kaunista! Palmut on niin ihania ja siellä niitä riitti! 4. Enkö vois viettää jokasen päivän tälleen heh! Bondilla ruskettumassa perjantaina töitten jälkeen :)

1. Uskaltauduin vihdoinkin uimaan mereen Bondilla eikä ollut ees kovin kylmää! Oli niin ihanaa vaan lillua vedessä - ajauduttiin tosin liian pitkälle kun lifeguarditkin kuulutti et "you two girls come back" 2. Bondilla on Nordic Fusion josta saa suomiherkkuja!!! Mentiin sinne vihdoinkin ja ostin suklaata ja turkinpippureita omnomnom, niiiin happygirl :') 3. Love this place!! 4. Tuitui Ella-Bella <3 Oli niiin kuuma ja hiki valu hehhe

1. Throwback aamupalasta :DD Tanjan kommentti oli kyl paras: "En tiä miten hyvin sillon menee kun alkaa laittaa ruokakuvia throwbäkkeinä" :DDD 2. Workout clothes shouldn't be boring! 3. Zumbaan menossa! 4. "I cannot even imagine where I would be today were it not for that handful of friends who have given me a heart full of joy. Let's face it, friends make life a lot more fun." #truestory Oon niin kiitollinen mun uusista ystävistä täällä!

1. Ei oo enää kovin kauaa jäljellä Sydneyssä! Sit pitää jättää uus koti :'( 2. Rakastan Lorna Janea! Ostin sieltä mm. kaks urheilutoppia, hupparitakin ja urheilurintsikat! 3. Koska selfieitä (eikä insta-kuvia) oo koskaan liikaa xD 4. Lovely dinner with lovely friends! Käytiin juhlistamassa Niinan synttäreitä ravintolassa viime viikon maanantaina :) 


1. Onneks hauskaa voi olla ilman alkoholiakin! 2. Joulufiilistä etsimässä Starbucksissa! Maistettiin Ellan kaa joulufrapuzzinoja: christmas cookie ja gingerbread! 3. Tänään tuli 5kk täyteen Ausseissa! Aika menee niin nopeesti! En voi uskoo että oon ottanut täällä 271 kuvaa :D 4. Best way to start the day! Nam tää aamupala oli taas niin hyvää!

1. Puspus ystävät rakkaat <3 2. Selfietime with my girl! Oli niiin kuuma päivä, tuntu tosi puuduttavalta eikä olis jaksanut liikkua minnekään! 3. Ystävyyskorut ja mätsäävät hollister-mekot 8) 4. Taidan muuttaa altaaseen kesällä kun nytkin 35 astetta! Tänne läkähtyy!! 

Huomaa että väsymys iskee oikein kunnolla kun kuvatekstit lyhenty koko ajan viimeseen kollaasiin siirtyessä :D Koitan huomenna tehdä postausta meidän surffipäivästä, stay tuned!

: Pilvi

keskiviikko 12. marraskuuta 2014

What I've been up to

Heipäheii taas pitkästä aikaa! Taas on ehtinyt kuluun pari viikkoo kun musta ei oo kuulunut mitään! Nyt ollaan jo marraskuun puolessa välissä, tuntuu ihan uskomattomalta että jouluun on enää vähän yli kuukausi :O Aattelin tulla taas vähän kertoileen kuulumisia instagramin välityksellä :P

1. Kuva isin kaa Kapkaupungista parin vuoden takaa (aika menee niin nopeesti!!) isänpäivän kunnniaks :') "My father gave me the greatest gift anyone could give another person, he believed in me" You've always been there for me and I love you so much <3 2. "A Sunday well-spent brings a week of content."  Käytiin sunnuntai-iltana vielä Ellan kaa mäkkärissä (bataatit ja mcflurry omnomnom) 3. Mentiin sunnuntaina Newtowniin musafestareille! Oli kyl huippua et ei maksanut mitään päästä sisään, pari muutakin innostunut lähteen viettään lämmintä sunnuntaipäivä puistoon! 4. Maailma on niin pieni - mun lukiokaveri Aura on Sydneyssä ja nähtiin sunnuntaina!! Oli kyl ihan hullua nähdä joku omasta kotikaupungista, oli huippu päivä - syötiin kaks litraa jätskiä suoraan purkista (hehhe) ja nautittiin auringonpaisteesta ja musiikista :))


1. Nähtiin Emmaa ja Tuulia viime lauantaina Botanical Gardensilla ja siellä oli meneillään jotkut Harbourside -festarit! Paljon veneitä ja puolialastomia ihmisiä :DD Uskomattoman kauniit näkymät kyllä Harbour Bridgelle ja Oopperatalolle! 2. Lauantaina päästiin piiiitkästä aikaa Clive Parkiin Ellan kaa (viime kerrasta onkin jo joku 4kk)! Mulla on ollut niin ikävä tota paikkaa! 3. Northbridgessä pitkästä aikaa! Niin kaunista aluetta kyllä, rakastan palmuja. 4. "This is life" - parasta vaan rentoutua ja ottaa aurinkoa, en voi valittaa 8) 

1. "Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light" Viime viikon perjantaina ehdittiin hetkeks keskustaan ja mentiin istuskeleen Oopperatalon portaille- hassua miten tottunut noihin näkymiin on jo, yhtä kaunista silti :) 2. Omnomnom päivän kohokohta on aamupala! Ostin granolaa Colesista yks päivä ja on kyllä niin hyvää et huhhuh! 3. Ellan kampaamossa 8) Se vähän innostu ja kokeili eri kampauksia - tykkään niin paljon kun joku tekee mun hiuksille jotain haha :D 4. Yks sunnuntai kierreltiin kaupungilla ja käytiin Tanjan kaa sovittamassa samanlaisia maksimekkoja! Rikasta miestä odotellessa...

1. “Good friends are like stars.... You don't always see them, but you know they are always there” Ihanat ystävät lähetti terveisiä mulle Loisteen suorassa lähetyksessä, jonka katoin koneelta! Niin ikävä teitä kaikkia <3 2. Tanjan ottama kuva polaroidista Halloweenina! 3. "True friends are like diamonds – bright, beautiful, valuable, and always in style" <3 4. "I'm trying to figure out who you girls are" Don't know either xD Tätä pähkäili Tanjan hostäiti enkä tiedä itekään mitä oltiin mut olipahan hauskaa laittautua ja mennä hilluun keskustaan :D 


1. Ihan kivat näkymat Tanjan hostien pihalta... 2. Lempparikuva ihanien tyttöjen kaa <3 Päätettiin tehdä jotain Halloweenina ja ostettiin pari viikkoo sitten Tanjan kaa maskit ja kruunut (oltiin kaksosia hehhe) ja Ella osti minnihiirikorvat! Vitsit kun oltiin pelottavia - ei ihmiset yhtään naureskellut meille :DD 3 noloa blondia liikenteessä hehhe. 3. "Pink hair don't care" Laitettiin pinkkiä väriä meidän hiuksiin ja se tarttu kivasti meidän mekkoihin :D Onneks tais suurin osa lähtee pesussa pois.. 4. Polaroid-kuvia! Haluun jo oman polaroid-kameran niin pääsisin ottaan söpöjä kuvia! 

: Pilvi