tiistai 15. syyskuuta 2015

Quality time with aupair mates

Moikkamoi taas pitkästä aikaa! Mun postaustahti on näimmä muuttunut kerran kuukaudessa -postailuun :D Sain eilen vihdoinkin mun netin toimiin jeii! Se tunne - kun pystyin avaan nettisivuja ilman, että joku ärsyttävä mainos pomppas esiin ja siirsi mut jonnekin turhaakin turhemmalle sivustolle - oli niin helpottava ja onnellinen :)) En oo siis pystynyt oikein käyttään mun konetta pariin kuukauteen, kun luulin mun koneen olevan täynnä viruksia ja aattelin odottaa, että saisin opiskelijakortin avulla alennusta korjauksesta tai virusohjelmasta mut mun serkun avulla tajusin ladata adblockin (tekniikan ihmelapsi oon juu) ja pystyn nyt käyttään mozilla wirefoxia! En saanut ladattua sitä google chromeen jostain syystä, joten se on vielä mysteeri. Mutta siitä tää mun hiljaiselo on pääosin johtunut; onhan tässä ollut myös kaikkee muuta: Jyväskylään muuttamista, opiskelujen alkamista ja kaikkeen uuteen tottumista! Kerron nyt vielä kesän lopulta, kun näin Ellaa Tampereella ja sitten Lottaa ja Niinaa Turussa :) Teen joku päivä sit postausta opiskelijaelämästä ja Jyväskylästä ylipäätään!

Menin elokuun lopulla Ellan luo - oli vika mahdollisuus nähdä ennen kun Ella lähti Balin kautta Ausseihin! Treffattiin keskustassa ja mentiin Pyynikin rantaan. Oli ihanan lämmin ja aurinkoinen päivä, joten otettiin aurinkoo ja juteltiin. 




"We are friends for life
Hold that deep inside
Let this be your drive
To survive


 And just stand high and tall
Make sure you give your all
And if you ever fall
Know that I'm right here


Be happy and know that I'm
Watching you travel far and wide
Waiting for us to meet again"


 Nää biisin sanat muistuttaa mua Ellasta! En pysty uskoon ettei nähdä toisiamme vuoteen :( Onneks on snapchat, facebook, whatsapp yms! Jos luet tätä, niin mulla on sua ikävä <3 

Torstaiaamuna lähdin bussilla kohti Turkua, missä näin Niinaa ja Lottaa! Näin viimeks molemmat tytöt noin puol vuotta sitten ja oli kyllä ihanaa viettää aikaa yhdessä :) Sain taas nauttia kauniista säästä ja hyvästä seurasta! Käveltiin joenvartta ja mentiin syömään yhteen kivaan ravintolaan. Käytiin tsekkaamassa Niinan uus kämppä, ajettiin Kuuvannokkaan Ruissalossa ja illalla mentiin jokilaivoille (Aussibaariin) istuskeleen. 

Oltiin Niinan kotona yötä ja aamulla lähdin bussilla Tampereella. Näin vielä Ellaa ja pyörittiin keskustassa - Blockfestit oli just sillon niin ihmisiä kyllä riitti! Törmäsin mun siskoon Miljaan "sattumalta" rautatieasemalla ja sain matkaseuraa :) Hyvästelin Ellan (tuntu niin epätodelliselta) :( ja lähdettiin kotia kohti! Illalla menin vielä kavereiden tupareihin ja se olikin mun vika viikonloppu ennen Jyväskylään muuttamista!
 
: Pilvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti