maanantai 1. kesäkuuta 2015

My sister's graduation

Moii! Ihana viikonloppu takana: juhlistettiin lauantaina mun siskon yo-juhlia kotona ystävien, naapureiden ja iskän puolen sukulaisten kesken ja eilen suunnattiin juhlistamaan mun siskon lisäks serkkua äidin puolen suvun kanssa :) En osaa sanoin kuvailla miten kiitollinen oon kaikista rakkaista ihmisistä mun ympärillä! Mun sydän oli pakahtua rakkaudesta lauantaina, kun tajusin miten mielettömän suuri tukiverkosto mulla on elämässä. Muistan miten koin nää samat fiilikset viime vuonna omissa juhlissa (en voi mitenkään uskoo että siitä on vuosi!!) ennen Australiaan lähtöö ja mietin oonko ihan sekasin kun lähden taas maapallon toiselle puolelle. Oon kuitenkin ilonen, että lähdin, koska koin niin paljon kasvattavia ja hienoja kokemuksia ja ymmärsin myös miten onnekas oon mun perheestä, ystävistä ja kaikista rakkaista täällä kotimaassa!

Oon niin ylpee susta rakas sisko!<3 Pidit ihan mahtavan puheen yo-juhlassa ja pärjäsit kirjotuksissa niin upeesti :')
Italialainen vaihto-oppilas Giulia asu meillä sillä välin kun olin Ausseissa ja lähtee pian takas Italiaan :( Voi että miten ihana tyttö ja uus perheenjäsen!
elämäni miehet <3
The love of a family is life's greatest blessing <3
serkkukuva :) kuvasta puuttuu kyllä muutama!
Sisters share childhood memories and grown-up dreams <3
"Pysy aina pikkuveljenä ja lintuna, älä koskaan miehisty" (taitaa toi jälkimmäinen toive olla jo liian myöhästä :D)

Onnea vielä kaikille ylioppilaille ja valmistuneille! Saatte olla ylpeitä isestänne että selvisitte! :) 

Ps. Olis kiva tietää lukeeko kukaan enää mun blogia tai onko joku seurannut mua alusta saakka? Kirjottelen vielä nykyäänkin sen takia, että muistaisin myöhemmin mitä kaikkee on tapahtunut :P En tiä kiinnostaako ketään muita kun mun perhettä enää mun postailut :D 

: Pilvi

4 kommenttia:

  1. Täällä ilmottautuu yksi lukija joka ei aiemmin oo mitään kommentoinut! Oon siis lukenu sun blogeja sieltä etelä-afrikan vaihtovuodesta asti ja tykännyt kovasti :) joten postaile vaan jatkossakin jos innostusta riittää, näitä on kiva lukea

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että nyt kommentoit! :) Ompa kiva kuulla että jotkut on seurannut mua vaihtovuodesta asti ja tykännyt :))

      Poista
  2. Mäki oon lukenu Etelä-Afrikasta asti ja en oo vieläkään kyllästyny! Oot niin ihana persoona ja sun tekstejä on vaan aina ihana lukea. <3 Ja jatka vaan, jos vielä vaan suinkin haluat. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun ihana kuulla! :) apua kiitos niin paljon kauniista sanoista! <3 jatkan varmasti ainakin jonkin aikaa :)

      Poista