perjantai 5. syyskuuta 2014

Quick update

Tulin nopeesti laittaan pari instagram-kuvaa ja päivittelen (taas)! Lähden kohta Ellalle ja aletaan laittautuun iltaa varten: mennään juhlistaan Katrin 20v-synttäreitä Darling Harbouriin, tulee kivaa wuhuu!
1. Pidettiin viime iltana Ellan kaa rentouttava kauneusilta! Syötiin terveellisiä herkkuja: bataattiranskiksia, omatekemää dippiä, maapähkinävoita ja banaania, terveyskeksejä ja tummaa suklaata (ignooraa jätski xD). Laitettiin mulle raitoja, kuorittiin iho, hierottiin ja kuunneltiin musiikkia, oli niin ihanaa! 2. #fitnessgirls :D Mentiin eilen salille Chatswoodiin ja hukattiin auto, etittiin sitä varmaan tunti! Onneks lopulta löyty huhhuh, oltiin aika paniikissa. 3. Käytiin Ellan kaa Lorna Janessa torstaina ja tuhlasin 160dollaria hups. Siellä oli alennukset ja oli pakko saada treenivaatteita! Nyt tuli ainakin motivaatiota treenaamiseen. 4. Aamupala-parfait yhdeltä päivältä: luonnonjogurttia, saksanpähkinöitä ja pakastemarjoja! Niin hyväääää :P

1. Kerroinkin tästä kuvasta jo viime postauksessa! Ihanat hostit hankki mulle sohvan olkkariin <3 2. Kevät on vihdoinkin täällä! Tuntuu niin hassulta että kevät on syyskuussa haha :D 3. Tytöt Bondilla viime sunnuntaina! 4. Bondi Beach <3 Oon niin innoissani et kesä lähestyy ja kohta pääsee kunnolla rannalle ottaan aurinkoo! 


1. Oon super onnellinen, että mulla on nää huipputytöt tsemppaamassa ja tukemassa kun tarvin piristystä! <3 2. Mun ja Niinan tekemät anzac-keksit! ihan liian hyviä omnomnom 3. En voi uskoo, että mun bestis on nyt naimisissa! Niin surullista, että missasin häät :( 4. frozen yoghurt leffaillan jälkeen!

Tajusin vasta nyt, että tuli aika paljon samoja kuvia kun edellisessä postauksessa :D hups. En ymmärrä miten täällä voi sataa näin paljon btw, tänäänkin aamulla sato niin paljon et huhhuh! Toivottavasti alkais kirkastuun pian :)

: Pilvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti