perjantai 6. maaliskuuta 2015

Surfers Paradise & Brisbane

Heippa! Tällä hetkellä ollaan Cairnissa ja tää onkin meidän viimenen kaupunki East Coastilla, reissu on kyl mennyt niin nopeeta! Kahden viikon päästä lennän jo takas Suomeen huii - en malta oottaa et pääsen kotiin <3 Laitan nyt kuvia Gold Coastilta ja Brisbanesta! Oli aika hauskaa että oltiin samassa hostellissa Surfers Paradisella kun Lotan kaa pari kuukautta aiemmin! Meillä oli tosi tilava ja kiva hostellihuone, enemmänkin motelli/hotelli-tyylistä huonetta omalla parvekkeella ja vessalla :) Hostellilla on poreallas, sauna, uima-allas jne joita viimeks ei kyl hyödynnetty yhtään - tällä kertaa sit :)

Käytiin Ellan kaa aamulla rannalla kävelemässä ja hölkättiin hetki rannalla, mut ei kyl kauaa jaksettu lol xD
Sää oli tosi outo: sato ja paisto vuorotellen! Oltais haluttu mennä Dreaworld-huvipuistoon, muttei tiedetty jos sää muuttuukin kokonaan sateiseks yhtäkkiä.. Mentiin sit Sky Toweriin kun aurinko paistoi ja sieltä oli upeet näkymät Gold Coastin yli! Kun oltiin saatu otettua kuvia ja kierrettyä torni ympäri, alkokin sataan kunnolla :D
Nautittiin porealtaasta ja saunasta ja chillailtiin hostellilla :)

Seuraavana päivänä mentiin rannalle ja oli ihanan lämmin päivä!
kanadalaiskamu Zoe!
Rannalla tuli niin kuuma eikä uiminen aalloissa oikein oo mun juttu, joten lähdin takas hostellille ja mentiin uimaan altaaseen Zoen kaa.

Illalla sit lähdettiin kohti Brisbanea! Mentiin eka väärään hostelliin - siellä on ilmeisesti kolme Base-hostellia eikä tiedetty mikä oli meidän :D


Oltiin Brisbanessa vaan yks päivä ja se tuntu riittävän ihan hyvin :D En kauheesti tykästynyt kaupunkiin eikä oikein muutkaan! Tykkään Sydneystä kaupunkina paljon enemmän. Käveltiin yhteensä tona päivänä joku 7 tuntia kun etittiin Bradille sairaalaa. Sitten käytiin tekorannalla, syömässä mukaniinhyvää pihviä (poikien lemppari kuulemma :D) ja ilmasessa luonnonmuseossa! Illalla mentiin leffaan ja seuraavana päivänä suunnattiin Noosaan, siitä enemmän seuraavassa postauksessa :)

♥: Pilvi

sunnuntai 22. helmikuuta 2015

Byron Bay

Spot X:stä jatkettiin matkaa Byron Bayhin! Kuulin mun kanadalaiselta kamulta Zoelta että hostelli on kunnon bilemesta ja vähän pelkäsin mitä tuleman pitää.. Saavuttiin hostellille joskus 9 aikoihin ja oli vielä yllättävän rauhallista. Mentiin käveleen kaduille ja katteleen mitä tapahtuu. Seuraavana päivänä tehtiin Lighthouse-walk ja lähdettiin käveleen majakkaa kohti. Matkan varrella pysähdyttiin rannalle uimaan ja ottaan paljon kuvia (tuli otettua taas ihan liikaa kuvia :D)!

Seuraavana päivänä vietettiin rentouttava päivä Ellan kaa rannalla; rusketuttiin rannalla, uitiin ihanassa meressä ja syötiin maailman parasta frozen yoghurtia !! Oikeesti en oo koskaan syönyt mitään yhtä hyvää, vaikka Sydneyssäkin tullut käytyä monessa eri jogurttipaikassa.

Ei pitänyt shoppailla mut hups vaan ostinkin aivan ihanan rantamekon (oli aika kallis mut en pystnyt jättään kauppaan) ja ripcurlin bikinin alaosan (oli onneks alennuksessa) :) Rakastuin Byron Bayhin, aivan ihana paikka!

: Pilvi